@prefix azonOnto: <http://id.e-science.pl/ontologies/azonOnto#> .
@prefix collection: <http://id.e-science.pl/vocab/collection/> .
@prefix dcterms: <http://purl.org/dc/terms/> .
@prefix kv: <http://id.e-science.pl/vocab/kv/> .
@prefix person: <http://id.e-science.pl/vocab/person/> .
@prefix rdf: <http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#> .
@prefix rdfs: <http://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#> .
@prefix records: <http://id.e-science.pl/records/> .
@prefix skos: <http://www.w3.org/2004/02/skos/core#> .
@prefix unit: <http://id.e-science.pl/vocab/unit/> .
@prefix xml: <http://www.w3.org/XML/1998/namespace> .
@prefix xsd: <http://www.w3.org/2001/XMLSchema#> .

records:14811 a azonOnto:Thesis ;
    azonOnto:acceptanceDate "2019-07-25"^^xsd:date ;
    azonOnto:authorInfo [ a azonOnto:AuthorInfo ;
            azonOnto:author person:8106 ;
            azonOnto:position 1 ] ;
    azonOnto:collection collection:1,
        collection:7 ;
    azonOnto:comment "Praca doktorska"@pl ;
    azonOnto:creationYear 2005 ;
    azonOnto:description "Tematem pracy jest problem wyrównywania odstępów czasowych (interwałów) między kolejnymi pojazdami komunikacji miejskiej odjeżdżającymi z przystanku. W literaturze problem ten nosi nazwę problemu synchronizacji interwałowej (PSI) w miejskiej komunikacji publicznej. Celem niniejszej pracy jest rozwiązanie problemu optymalizacyjnego synchronizacji interwałowej w miejskiej komunikacji publicznej. Dla osiągnięcia tego celu stworzono miarę nierównomierności kursowania pojazdów; stworzono matematyczny model problemu; opisano przestrzeń decyzyjną; skonstruowano funkcję celu (funkcję strat); zdefiniowano ograniczenia i założenia poszczególnych modeli oraz opracowano algorytmy poszukujące dla tych modeli rozwiązań bliskich optymalnemu."@pl ;
    azonOnto:destinationGroup "naukowcy"@pl,
        "ogół społeczeństwa"@pl,
        "przedsiębiorcy"@pl ;
    azonOnto:fileInfo [ a azonOnto:FileInfo ;
            azonOnto:name "Problem synchronizacji interwałowej w miejskiej komunikacji publicznej.pdf"^^xsd:string ;
            azonOnto:uri "https://data.e-science.pl/14811/Problem synchronizacji interwałowej w miejskiej komunikacji publicznej.pdf"^^xsd:anyURI ] ;
    azonOnto:harmfulContent false ;
    azonOnto:keywordInfo [ a azonOnto:KeywordInfo ;
            azonOnto:name "komunikacja miejska"@pl ;
            azonOnto:uri "http://id.e-science.pl/vocab/kv/c41438"^^xsd:anyURI ],
        [ a azonOnto:KeywordInfo ;
            azonOnto:name "przewozy pasażerskie"@pl ;
            azonOnto:uri "http://id.e-science.pl/vocab/kv/c90216"^^xsd:anyURI ] ;
    azonOnto:language "Polski"^^xsd:string ;
    azonOnto:licenseInfo [ a azonOnto:LicenseInfo ;
            azonOnto:name "ID-NC-ND"^^xsd:string ;
            azonOnto:uri "https://azon.e-science.pl/licencje/ID-NC-ND_PWr.pdf"^^xsd:anyURI ] ;
    azonOnto:numberOfPages 82 ;
    azonOnto:oai [ a azonOnto:IdentifierInfo ;
            azonOnto:name "OAI"^^xsd:string ;
            azonOnto:uri "http://fbc.pionier.net.pl/id/oai:www.dbc.wroc.pl:1354"^^xsd:anyURI ;
            azonOnto:value "1354"^^xsd:string ] ;
    azonOnto:partner [ a azonOnto:Organization ;
            azonOnto:name "Politechnika Wrocławska"^^xsd:string ] ;
    azonOnto:placeOfCreation "Wrocław"^^xsd:string ;
    azonOnto:relatedLink [ a azonOnto:RelatedLinkInfo ;
            azonOnto:name "Dolnośląska Biblioteka Cyfrowa"^^xsd:string ;
            azonOnto:uri "http://www.dbc.wroc.pl/dlibra/docmetadata?id=1354"^^xsd:anyURI ] ;
    azonOnto:scientificDiscipline "dziedzina nauk ekonomicznych / nauki o zarządzaniu (2011)"@pl ;
    azonOnto:submitter [ a azonOnto:Person ;
            azonOnto:name "Marta Kordas"^^xsd:string ] ;
    azonOnto:supervisor person:8107 ;
    azonOnto:title "Problem synchronizacji interwałowej w miejskiej komunikacji publicznej"@pl ;
    azonOnto:titleVariant "Interval synchronization problem in city public transport"@en .

RDF/XML

TURTLE

JSON-LD