@prefix azonOnto: <http://id.e-science.pl/ontologies/azonOnto#> .
@prefix collection: <http://id.e-science.pl/vocab/collection/> .
@prefix dcterms: <http://purl.org/dc/terms/> .
@prefix kv: <http://id.e-science.pl/vocab/kv/> .
@prefix person: <http://id.e-science.pl/vocab/person/> .
@prefix rdf: <http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#> .
@prefix rdfs: <http://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#> .
@prefix records: <http://id.e-science.pl/records/> .
@prefix skos: <http://www.w3.org/2004/02/skos/core#> .
@prefix unit: <http://id.e-science.pl/vocab/unit/> .
@prefix xml: <http://www.w3.org/XML/1998/namespace> .
@prefix xsd: <http://www.w3.org/2001/XMLSchema#> .
records:22073 a azonOnto:Article ;
azonOnto:acceptanceDate "2019-09-18"^^xsd:date ;
azonOnto:authorInfo [ a azonOnto:AuthorInfo ;
azonOnto:affiliation unit:1 ;
azonOnto:author person:9769 ;
azonOnto:position 1 ] ;
azonOnto:collection collection:1,
collection:7 ;
azonOnto:comment "Artykuł należy do zbioru prac \\\"Zjawiska komunikacyjne a modelowanie funkcjonowania obszarów zurbanizowanych\\\", Wrocław 1974."@pl ;
azonOnto:description "Wzrost selektywności zawodowej i usługowej stwarza konieczność dokonywania coraz częstszych i dłuższych podróży. Na podstawie ankiety przeprowadzonej we Wrocławiu pomierzono występujące w mieście podróże, a następnie obliczono częstotliwość łączenia poszczególnych celów podroży między sobą. Podobne obliczenia w pracy wykonano dla materiałów z ankiety przeprowadzonej w miastach amerykańskich w celu otrzymania materiału porównawczego oraz określenia tendencji występowania ruchów w mieście. Na podstawie badań wypracowano taki model ustawienia celów podróży względem siebie, który umożliwia osiągnięcie minimum ruchu w mieście przy całkowitym zaspokojeniu potrzeb mieszkańców."@pl ;
azonOnto:destinationGroup "administracja publiczna"@pl,
"naukowcy"@pl,
"przedsiębiorcy"@pl,
"studenci"@pl ;
azonOnto:fileInfo [ a azonOnto:FileInfo ;
azonOnto:name "214.r5_skan_M.Dobrowolski_Analiza_mozliwosci_laczenia_celow_...._.pdf"^^xsd:string ;
azonOnto:uri "https://data.e-science.pl/22073/214.r5_skan_M.Dobrowolski_Analiza_mozliwosci_laczenia_celow_...._.pdf"^^xsd:anyURI ],
[ a azonOnto:FileInfo ;
azonOnto:name "214.r5__M.Dobrowolski_Analiza_mozliwosci_laczenia_celow_...._.pdf"^^xsd:string ;
azonOnto:uri "https://data.e-science.pl/22073/214.r5__M.Dobrowolski_Analiza_mozliwosci_laczenia_celow_...._.pdf"^^xsd:anyURI ],
[ a azonOnto:FileInfo ;
azonOnto:name "214.r5__M.Dobrowolski_Analiza_mozliwosci_laczenia_celow_...._.docx"^^xsd:string ;
azonOnto:uri "https://data.e-science.pl/22073/214.r5__M.Dobrowolski_Analiza_mozliwosci_laczenia_celow_...._.docx"^^xsd:anyURI ] ;
azonOnto:harmfulContent false ;
azonOnto:keywordInfo [ a azonOnto:KeywordInfo ;
azonOnto:name "miasto Wrocław"@pl ;
azonOnto:uri "http://id.e-science.pl/vocab/kv/c54635"^^xsd:anyURI ],
[ a azonOnto:KeywordInfo ;
azonOnto:name "system osadniczy"@pl ;
azonOnto:uri "http://id.e-science.pl/vocab/kv/c111837"^^xsd:anyURI ],
[ a azonOnto:KeywordInfo ;
azonOnto:name "system transportowy"@pl ;
azonOnto:uri "http://id.e-science.pl/vocab/kv/c112239"^^xsd:anyURI ],
[ a azonOnto:KeywordInfo ;
azonOnto:name "modelowanie"@pl ;
azonOnto:uri "http://www.eionet.europa.eu/gemet/concept/5099"^^xsd:anyURI ],
[ a azonOnto:KeywordInfo ;
azonOnto:name "natężenie ruchu"@pl ;
azonOnto:uri "http://id.e-science.pl/vocab/kv/c61857"^^xsd:anyURI ],
[ a azonOnto:KeywordInfo ;
azonOnto:name "modelowanie podróży"@pl ;
azonOnto:uri "http://id.e-science.pl/vocab/kv/c57259"^^xsd:anyURI ] ;
azonOnto:language "Polski"^^xsd:string ;
azonOnto:licenseInfo [ a azonOnto:LicenseInfo ;
azonOnto:name "CC BY-SA 4.0"^^xsd:string ;
azonOnto:uri "https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/legalcode.pl"^^xsd:anyURI ] ;
azonOnto:numeration "3"^^xsd:string ;
azonOnto:pageFrom 43 ;
azonOnto:pageTo 52 ;
azonOnto:partner [ a azonOnto:Organization ;
azonOnto:name "Politechnika Wrocławska"^^xsd:string ] ;
azonOnto:publicationYear 1974 ;
azonOnto:publisher "Wydawnictwa Politechniki Wrocławskiej"^^xsd:string ;
azonOnto:scientificDiscipline "dziedzina nauk technicznych / architektura i urbanistyka (2011)"@pl ;
azonOnto:source [ a azonOnto:Source ;
azonOnto:title "Prace naukowe Instytutu Architektury i Urbanistyki Politechniki Wrocławskiej, Studia i Materiały: Zjawiska komunikacyjne a modelowanie funkcjonowania obszarów zurbanizowanych"@pl ] ;
azonOnto:submitter [ a azonOnto:Person ;
azonOnto:name "Joanna Żebrowska"^^xsd:string ] ;
azonOnto:title "Analiza możliwości łączenia celów podróży w mieście ze względu na minimalizację ruchów"@pl ;
azonOnto:titleVariant "Travelling with lowest circulation to targets in town settlements"@ru,
"Анализ возможности объединения путешествий по городу с точки зрения минимизации передвижений"@ru .
RDF/XML
TURTLE
JSON-LD