@prefix azonOnto: <http://id.e-science.pl/ontologies/azonOnto#> .
@prefix collection: <http://id.e-science.pl/vocab/collection/> .
@prefix dcterms: <http://purl.org/dc/terms/> .
@prefix kv: <http://id.e-science.pl/vocab/kv/> .
@prefix person: <http://id.e-science.pl/vocab/person/> .
@prefix rdf: <http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#> .
@prefix rdfs: <http://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#> .
@prefix records: <http://id.e-science.pl/records/> .
@prefix skos: <http://www.w3.org/2004/02/skos/core#> .
@prefix unit: <http://id.e-science.pl/vocab/unit/> .
@prefix xml: <http://www.w3.org/XML/1998/namespace> .
@prefix xsd: <http://www.w3.org/2001/XMLSchema#> .
records:22929 a azonOnto:Book ;
azonOnto:acceptanceDate "2018-11-29"^^xsd:date ;
azonOnto:authorInfo [ a azonOnto:AuthorInfo ;
azonOnto:affiliation unit:4460 ;
azonOnto:author person:10739 ;
azonOnto:position 1 ] ;
azonOnto:cocreatorInfo [ a azonOnto:CoCreatorInfo ;
azonOnto:cocreator person:6527 ;
azonOnto:position 1 ;
azonOnto:roleName "Redaktor"@pl ] ;
azonOnto:collection collection:2 ;
azonOnto:comment "7. Książki i czasopisma Wydawnictwa Uniwersytetu Przyrodniczego"@pl ;
azonOnto:description "Publikacja jest próbą nakreślenia wybranych problemów etyki i psychologii działalności gospodarczej z perspektywy humanizmu. Porusza problem związków pomiędzy ekonomią, etyką i psychologią społeczną. W warunkach współczesnej transformacji ustrojowej etyka i psychologia biznesu formułują propozycje przezwyciężenia konfliktu pomiędzy standardowo pojmowaną ekonomią jako nauką „o dokonywaniu wyborów na podstawie kalkulacji prywatnych korzyści i kosztów” i etyką oraz psychologią – jako dziedzinami przeciwstawiającymi wartości humanistyczne – wartościom własności, posiadania jako niezbywalnego prawa ludzkiego."@pl ;
azonOnto:destinationGroup "ogół społeczeństwa"@pl ;
azonOnto:fileInfo [ a azonOnto:FileInfo ;
azonOnto:name "Etyka i psychologia biznesu : wybrane zagadnienia.pdf"^^xsd:string ;
azonOnto:uri "https://data.e-science.pl/22929/Etyka i psychologia biznesu : wybrane zagadnienia.pdf"^^xsd:anyURI ] ;
azonOnto:harmfulContent false ;
azonOnto:keywordInfo [ a azonOnto:KeywordInfo ;
azonOnto:name "kultura przedsiębiorstwa"@pl ;
azonOnto:uri "http://id.e-science.pl/vocab/kv/c45599"^^xsd:anyURI ],
[ a azonOnto:KeywordInfo ;
azonOnto:name "biznes"@pl ;
azonOnto:uri "http://plwordnet.pwr.wroc.pl/wordnet/synset/20"^^xsd:anyURI ],
[ a azonOnto:KeywordInfo ;
azonOnto:name "aspekt psychologiczny"@pl ;
azonOnto:uri "http://id.e-science.pl/vocab/kv/c6029"^^xsd:anyURI ],
[ a azonOnto:KeywordInfo ;
azonOnto:name "aspekt ekonomiczny"@pl ;
azonOnto:uri "http://id.e-science.pl/vocab/kv/c6022"^^xsd:anyURI ],
[ a azonOnto:KeywordInfo ;
azonOnto:name "etyka w biznesie"@pl ;
azonOnto:uri "http://eurovoc.europa.eu/7201"^^xsd:anyURI ] ;
azonOnto:language "Polski"^^xsd:string ;
azonOnto:licenseInfo [ a azonOnto:LicenseInfo ;
azonOnto:name "CC BY-ND-NC 4.0"^^xsd:string ;
azonOnto:uri "https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/legalcode.pl"^^xsd:anyURI ] ;
azonOnto:numberOfPages 152 ;
azonOnto:numeration "CIV"^^xsd:string ;
azonOnto:oai [ a azonOnto:IdentifierInfo ;
azonOnto:name "OAI"^^xsd:string ;
azonOnto:uri "http://fbc.pionier.net.pl/id/oai:www.dbc.wroc.pl:18814"^^xsd:anyURI ;
azonOnto:value "18814"^^xsd:string ] ;
azonOnto:partner [ a azonOnto:Organization ;
azonOnto:name "Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu"^^xsd:string ] ;
azonOnto:publicationPlace "Wrocław"^^xsd:string ;
azonOnto:publicationYear 2010 ;
azonOnto:publisher "Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu"^^xsd:string ;
azonOnto:relatedLink [ a azonOnto:RelatedLinkInfo ;
azonOnto:name "Dolnośląska Biblioteka Cyfrowa"^^xsd:string ;
azonOnto:uri "http://www.dbc.wroc.pl/dlibra/docmetadata?id=18814"^^xsd:anyURI ] ;
azonOnto:scientificDiscipline "dziedzina nauk humanistycznych (2011)"@pl ;
azonOnto:seriesName "Monografie"^^xsd:string ;
azonOnto:submitter [ a azonOnto:Person ;
azonOnto:name "Magdalena Kozińska"^^xsd:string ] ;
azonOnto:title "Etyka i psychologia biznesu. Wybrane zagadnienia"@pl .